neljapäev, 5. märts 2020

Teema 5 - Andesta teistele nende eksimused

Umbes viisteist aastat tagasi registreerisin ennast mind huvitava foorumi kasutajaks. Kasutajanimena kasutasin ka mõned korrad varem arvutimängudes kasutatud pseudonüümi. Foorumis üks esimestest postitustest oli pseudonüümi saamise/päritolu kohta. Pseudonüüm sai seejärel foorumi "jumalate" poolt tugeva kriitika osaliseks kuni selleni, et otsustasin, et ma ei saa olemasoleva kasutajaga jätkata ja lõin uue kasutaja uue pseudonüümiga, mida kasutan siiani ja mis otsingumootorit kasutades annab pea eranditult minuga seotud vasted - minu mäletamist mööda olen leidnud ainult ühe koha, kus sellist pseudonüümi on kasutatud. Samas esialgne pseudonüüm oli väga lihtsakoeline.

Aga - foorumi "jumalate" reaktsioon oli minu arust pisut liiast. Rohelisena suhtusin neisse austusega ja selline reaktsioon oli esialgu mäletamist mööda ootamatu. Materjalis antud soovitus võiksid vanemad olijad selliseid näpunäiteid anda eraviisiliselt. Paraku tehti seda avalikult foorumis endas.

Samas viis see vastu näppe saamine uue unikaalse pseudonüümi loomiseni ja hiljem tõusin ka sama foorumi administraatoriks ning mäletamist mööda pole ma ise sellist kriitikat foorumis kunagi jaganud, võimalik, et just eelpoolmainitud kogemusest mõjutatuna.

Ehk siis mina olen oma tegevuses üritanud aru saada, et paljud rohelised kasutajad teevadki alguses palju vigu ja ka sobimatuid tegevusi. Samuti ise teistes foorumites käies ja infot otsides üritan teha kogu eeltöö enne ära, et küsimust küsima ei peakski. Praeguseks on infokogused niivõrd suured, et ma ei mäletagi millal viimati ma oleks pidanud kuskilt mingile küsimusele vastust küsima.

Ehk siis siia sobiks internetireegel 22. Väga suure tõenäosusega on midagi sind huvitava kohta juba küsimus esitatud ja vastus antud.

Rule 22: Original content is original only for a few seconds before it's no longer original. Every post is always a repost of a repost 

Allikas:
https://tvtropes.org/pmwiki/pmwiki.php/Main/RulesOfTheInternet

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar